Potrzebujesz porady?      tel  +48 729 086 289      posta  eshop@thechillidoctor.pl

OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE

spółki handlowej

The ChilliDoctor s.r.o.

z siedzibą w: Hornická 2511/10a, Ústí nad Labem, 400 11, Czechia

IČO(REGON): 04149947

zarejestrowanej w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Ústí nad Labem, pod numerem C 35819

w celu prowadzenia sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem internetowym www.thechillidoctor.pl


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Postanowienia wstępne

1.1. Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe (zwane dalej „OWH”) regulują, zgodnie z § 1751 ustęp 1 ustawy nr 89/2012 Sb. (zbiór ustaw), Kodeksu cywilnego z późniejszymi zmianami (zwany dalej „Kodeksem cywilnym” lub „KC”), wzajemne prawa i obowiązki stron umowy powstałe w związku z lub na podstawie umowy kupna-sprzedaży (zwanej dalej „umową kupna-sprzedaży”) zawartej pomiędzy The ChilliDoctor s.r.o. z siedzibą pod adresem Hornická 2511/10a, Ústí nad Labem, 400 11, Czechia, IČO (REGON): 04149947, DIČ (NIP): CZ04149947, zarejestrowanej w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Ústí nad Labem, sygnatura akt 35819 jako sprzedający (zwany dalej „ChilliDoctor” lub „Sprzedający”) a kupującym (zwany dalej „Kupującym”) za pośrednictwem sklepu internetowego Sprzedającego. Sklep internetowy prowadzony jest przez Sprzedającego na stronie internetowej znajdującej się pod adresem internetowym www.thechillidoctor.pl, za pośrednictwem interfejsu strony internetowej (dalej „e-sklep”).

1.2. Więcej informacji o Sprzedającym jako administratorze sklepu internetowego www.thechillidoctor.pl, w tym treść niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych, można znaleźć na stronie internetowej https://www.thechillidoctor.pl.

Dane kontaktowe Sprzedającego:

adres do doręczeń: Hornická 2511/10a, Ústí nad Labem, 400 11, Czechia

nr telefonu: +48 729 086 289

adres do doręczeń poczty elektronicznej: eshop@thechillidoctor.pl.

1.3. Postanowienia odbiegające od warunków handlowych mogą być negocjowane w umowie kupna-sprzedaży. Odmienne postanowienia umowy kupna-sprzedaży mają pierwszeństwo przed postanowieniami warunków handlowych.

1.4. Postanowienia niniejszych Ogólnych Warunków Handlowych wraz z Procedurą reklamacyjną stanowią integralną część umowy kupna-sprzedaży. Umowa kupna-sprzedaży, Ogólne Warunki Handlowe i Procedura reklamacyjna są sporządzone w języku czeskim. Umowę kupna-sprzedaży można zawrzeć wyłącznie w języku czeskim. Po zawarciu przez Kupującego umowy ze Sprzedającym zostaje ona zdeponowana w siedzibie spółki ChilliDoctor.

1.5. Wszystkie stosunki umowne są regulowane umową kupna-sprzedaży i OWH, a stosunki nieuregulowane przez nie są regulowane przez kodeks cywilny, przy czym jeśli stroną umowy jest konsument, wówczas podlegają także przepisom ustawy nr 634/1992 Sb. (Dz.U.), o ochronie konsumentów, z późniejszymi zmianami (dalej „ustawa o ochronie konsumentów”).

2. Definicje

Kupującym, zgodnie z niniejszymi OWH, jest osoba fizyczna będąca konsumentem lub osoba fizyczna lub prawna prowadząca działalność gospodarczą.

Konsumentem jest każda osoba, która poza zakresem swojej działalności gospodarczej lub poza samodzielnym wykonywaniem swojego zawodu zawiera ze Sprzedającym umowę lub w inny sposób dokonuje z nim transakcji.

Przedsiębiorcą jest osoba, która samodzielnie, na własny rachunek i na własną odpowiedzialność prowadzi działalność zarobkową w sposób zawodowy lub podobny, z zamiarem wykonywania jej w sposób regularny w celu osiągnięcia zysku. Dla celów ochrony konsumentów za przedsiębiorcę uważana jest między innymi osoba, która zawiera umowy związane z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, produkcyjną lub podobną albo w ramach samodzielnego wykonywania swojego zawodu, a także osoba, która działa w imieniu lub na rzecz przedsiębiorcy. Na potrzeby OWH przedsiębiorcą jest osoba, która w ramach swojej działalności gospodarczej działa zgodnie ze zdaniem poprzednim. Jeżeli Kupujący poda w zamówieniu swój numer identyfikacyjny, przyjmuje do wiadomości, że w stosunku umownym z ChilliDoctor jest uważany za przedsiębiorcę i że obowiązują go zasady określone w OWH w odniesieniu do przedsiębiorców.

3. Konto użytkownika

3.1. Na podstawie rejestracji dokonanej przez Kupującego na stronie internetowej, Kupujący uzyskuje dostęp do interfejsu użytkownika. Z poziomu swojego interfejsu użytkownika (zwanego dalej „kontem użytkownika”) Kupujący może zamawiać towary. Jeżeli interfejs internetowy sklepu na to pozwala, Kupujący może również zamawiać towary bez rejestracji, bezpośrednio z interfejsu internetowego sklepu.

3.2. Podczas rejestracji na stronie internetowej oraz przy zamawianiu towaru Kupujący zobowiązany jest do podania wszystkich danych w sposób prawidłowy i zgodny z prawdą. Kupujący zobowiązany jest do aktualizacji danych w koncie użytkownika w przypadku ich zmiany. Dane podane przez Kupującego w koncie użytkownika oraz przy składaniu zamówienia Sprzedający uważa za prawidłowe.

3.3. Dostęp do konta użytkownika jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący jest zobowiązany do zachowania poufności w zakresie informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do jego konta użytkownika.

3.4. Kupujący nie jest upoważniony do zezwalania na korzystanie z konta użytkownika osobom trzecim.

3.5. Sprzedający może usunąć konto użytkownika, w szczególności w przypadku naruszenia przez Kupującego jego zobowiązań wynikających z umowy kupna-sprzedaży (w tym warunków handlowych).

3.6. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, w szczególności w związku z niezbędną konserwacją sprzętu i oprogramowania Sprzedającego lub niezbędną konserwacją sprzętu i oprogramowania osób trzecich.

4. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży

4.1. Wszelkie prezentacje towarów umieszczone w e-sklepie mają charakter informacyjny i Sprzedający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy kupna-sprzedaży w odniesieniu do tych towarów. Nie stosuje się przepisów art. 1732 ust. 2 Kodeksu Cywilnego.

4.2. Sklep internetowy zawiera informacje o towarach, w tym ceny poszczególnych towarów. Ceny towarów podane są łącznie z podatkiem VAT i wszystkimi powiązanymi opłatami. Ceny produktów obowiązują tak długo, jak długo są wyświetlane w sklepie internetowym.

4.3. Niniejsze postanowienie nie ogranicza możliwości zawarcia przez Sprzedającego umowy kupna-sprzedaży na indywidualnie uzgodnionych warunkach. W przypadku, gdy Kupujący chce anulować zamówienie na towary, które zostały specjalnie dla niego zamówione w drodze umowy, ustalana jest opłata za anulowanie w wysokości 50% ceny zakupu towarów.

4.4. W e-sklepie znajdują się również informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru. Informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towarów podane w sklepie internetowym dotyczą tylko przypadków, gdy towary są dostarczane na terytorium Republiki Czeskiej. W przypadku, gdy Sprzedający oferuje bezpłatną dostawę towaru, warunkiem niezbędnym do uzyskania prawa do bezpłatnej dostawy towaru ze strony Kupującego jest zapłata minimalnej łącznej ceny zakupu dostarczanego towaru w wysokości określonej przez e-sklep. W przypadku, gdy Kupujący częściowo odstąpi od umowy kupna-sprzedaży, a łączna cena zakupu towaru, za który Kupujący nie odstąpił od umowy, nie osiągnie minimalnej kwoty wymaganej do skorzystania z prawa do bezpłatnej dostawy towaru zgodnie z poprzednim zdaniem, prawo Kupującego do nieodpłatnej dostawy towaru wygasa, a Kupujący jest zobowiązany do opłacenia Sprzedającemu transportu towaru.

4.5. W przypadku, gdy w ramach zamówienia towaru Sprzedający zapewni Kupującemu inne dodatkowe niezamówione świadczenie (prezent), którym Kupujący nie jest zainteresowany, Kupujący zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Sprzedającego z wyprzedzeniem.

4.6. W celu zamówienia towaru Kupujący wypełnia formularz zamówienia znajdujący się w e-sklepie (może również złożyć zamówienie telefonicznie). Formularz zamówienia zawiera przede wszystkim następujące informacje:

- zamówiony towar (zamówiony towar jest „wkładany” przez Kupującego do elektronicznego koszyka w sklepie internetowym),

- sposób transportu zamówionego towaru (w tym informacje o kosztach związanych z dostawą towaru) oraz sposób płatności,

- dane do faktury i dostawy (zwane łącznie „Zamówieniem”).

4.7. Kupujący ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych wprowadzonych przez siebie w Zamówieniu przed wysłaniem zamówienia do Sprzedającego, uwzględniając również możliwość wykrycia i poprawienia przez Kupującego błędów, które wystąpiły przy wprowadzaniu danych do zamówienia.

Kupujący wysyła zamówienie do Sprzedającego poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Dane podane w zamówieniu są uważane przez Sprzedającego za prawidłowe. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia, Sprzedający potwierdzi Kupującemu otrzymanie zamówienia drogą elektroniczną, na adres e-mail Kupującego podany w koncie użytkownika lub w zamówieniu (dalej „Adres e-mail Kupującego”) , przy czym potwierdzenie takie nie stanowi przyjęcia propozycji zawarcia umowy kupna-sprzedaży. Można zmieniać zamówienie i poprawiać błędy do momentu przekazania towaru do wysyłki.

4.8. Zamówienie Kupującego, prawidłowo wypełnione i wysłane za pośrednictwem sklepu internetowego, stanowi wiążącą propozycję zawarcia umowy kupna-sprzedaży ze Sprzedającym, przy czym Kupujący jest związany swoją propozycją zawarcia umowy kupna-sprzedaży przez okres 21 dni od wysłania zamówienia lub od wyrażenia zgody na ofertę drogą elektroniczną lub poprzez podpisanie potwierdzenia oferty. Ofertę złożoną telefonicznie Sprzedający zobowiązany jest potwierdzić bez zbędnej zwłoki w formie tekstowej, następnie Kupujący wyraża swoją zgodę na ofertę drogą elektroniczną lub poprzez złożenie podpisu na potwierdzeniu przyjęcia oferty.

4.9. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży następuje przez przyjęcie przez Sprzedającego propozycji zawarcia umowy kupna-sprzedaży, przy czym za przyjęcie uważa się wysłanie towaru przez Sprzedającego do Kupującego lub wyraźne potwierdzenie przyjęcia propozycji zawarcia umowy kupna-sprzedaży przez Sprzedającego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

4.10. Konsument ma prawo do anulowania zamówienia, tj. wycofania swojej propozycji zawarcia umowy kupna-sprzedaży, bez żadnych sankcji do momentu wysłania towaru. Konsument ma obowiązek zawiadomić o tym fakcie Sprzedającego drogą elektroniczną lub telefonicznie.

4.11. Kupujący wyraża zgodę na korzystanie ze środków porozumiewania się na odległość przy zawieraniu umowy kupna-sprzedaży. Koszty poniesione przez Kupującego przy korzystaniu ze środków porozumiewania się na odległość w związku z zawarciem umowy kupna-sprzedaży (koszty łącza internetowego, koszty rozmów telefonicznych) ponosi Kupujący, przy czym koszty te nie mogą odbiegać od kosztów podstawowych stawek.

4.12. Wysyłając zamówienie, Kupujący potwierdza, że ​​zapoznał się z niniejszymi warunkami i je akceptuje.

4.13. Sprzedający jest uprawniony do weryfikacji każdego zamówienia u Kupującego, odmowy lub niezrealizowania danego zamówienia, w szczególności jeżeli uzna, że realizując dane zamówienie, może naruszyć swoje dobre imię, jak również, jeżeli ma jakiekolwiek wątpliwości co do intencji Kupującego (związane głównie z zapisami w rejestrach publicznych dłużników, historią transakcji, odmową przejęcia wcześniejszych zamówień, niespłaconymi zobowiązaniami wobec Sprzedającego, opóźnieniami w płatnościach itp.). Sprzedający może odmówić realizacji zamówienia, jeżeli mogłoby to pogorszyć jego sytuację ekonomiczną.

4.14. W przypadku oczywistego błędu technicznego ze strony Sprzedającego przy podaniu ceny towaru na interfejsie internetowym sklepu internetowego lub w trakcie składania zamówienia, Sprzedający nie jest zobowiązany do dostarczenia towaru Kupującemu w tej ewidentnie nieprawidłowej cenie. Sprzedający bez zbędnej zwłoki informuje Kupującego o błędzie i przesyła Kupującemu zmienioną ofertę na adres e-mail wskazany przez Kupującego w zamówieniu. Zmienioną ofertę uważa się za nowy projekt umowy kupna-sprzedaży, a zawarcie umowy kupna-sprzedaży w takim przypadku następuje poprzez potwierdzenie przyjęcia oferty przez Kupującego wysłane na adres e-mail Sprzedającego.

4.15. Strony umowy mogą również uzgodnić inny sposób zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

5. Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży

5.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zgodnie z § 1829 ust. 1 Kodeksu cywilnego bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik przejmie towar (w przypadku umowy kupna-sprzedaży, której przedmiotem jest kilka rzeczy w jednym zamówieniu, które są dostarczane osobno, od dnia otrzymania ostatniej sztuki; w przypadku umowy kupna-sprzedaży, której przedmiotem jest kilka rzeczy lub części, od dnia otrzymania ostatniej rzeczy lub części dostawy towaru; w przypadku umowy kupna-sprzedaży, której przedmiotem jest regularne dostarczanie towaru po uzgodnionym terminie, od dnia przyjęcia pierwszej dostawy towarów). Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży musi zostać wysłane do Sprzedającego w terminie określonym w zdaniu poprzednim.

5.2. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z postanowieniami § 1837 Kodeksu cywilnego nie jest możliwe między innymi odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży na dostawę towarów, które zostały wyprodukowane według wymagań Kupującego lub dostosowane do jego osobistych potrzeb, od umowy kupna-sprzedaży na dostawę towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub towarów o krótkim okresie zużycia, a także towarów, które ze względu na swój charakter zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami po dostarczeniu oraz od umowy kupna-sprzedaży dostawy rzeczy w zapieczętowanym opakowaniu, której ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych nie można zwrócić po naruszeniu opakowania przez Kupującego.

5.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować Sprzedającego The ChilliDoctor s.r.o. na adres: Hornická 2511/10a, Ústí nad Labem, 400 11, Czechia lub na adres e-mail: eshop@thechillidoctor.pl w formie jednostronnej czynności (na przykład listownie za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub e-mailem).

5.4. W przypadku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży, umowa kupna-sprzedaży zostaje anulowana od początku. Towar musi zostać zwrócony Sprzedającemu przez Kupującego w ciągu czternastu (14) dni od doręczenia Sprzedającemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży. Jeżeli Kupujący odstąpi od umowy kupna-sprzedaży, Kupujący ponosi koszty związane ze zwrotem towaru do Sprzedającego, nawet jeśli ze względu na swój charakter towar nie może zostać odesłany zwykłą drogą pocztową. W takim przypadku Kupującemu przysługuje zwrot kosztów tylko w wysokości odpowiadającej kosztowi przesyłki pocztowej odpowiadającej najtańszemu sposobowi dostarczenia oferowanego towaru.

5.5. Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego środki pieniężne w ciągu czternastu (14) dni od dnia odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży przez Kupującego, w taki sam sposób, w jaki otrzymał je od Kupującego. Sprzedającemu przysługuje również prawo do zwrotu świadczenia spełnionego przez Kupującego przy zwrocie towaru przez Kupującego lub w inny sposób, jeżeli Kupujący wyrazi na to zgodę i nie poniesie z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. Jeżeli Kupujący odstąpi od umowy kupna-sprzedaży, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków Kupującemu, zanim Kupujący nie zwróci mu towaru lub nie udowodni, że wysłał towar Sprzedającemu.

5.6. Konsument ponosi odpowiedzialność wyłącznie za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem obchodzenia się z towarem w sposób inny niż było to konieczne do zapoznania się z charakterem i właściwościami towaru, w tym jego funkcjonalnością

5.7. Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny nie jest możliwe, jeżeli towar został już częściowo zużyty. Odstąpienie od umowy nie jest również możliwe w odniesieniu do towarów, których charakter to wyklucza. Jeżeli zwracany towar jest niekompletny, uszkodzony lub w widoczny sposób zużyty, Sprzedający może dochodzić odszkodowania. Sprzedający ma prawo jednostronnie potrącić odszkodowanie z tytułu naprawienia szkody wyrządzonej na towarze z prawa Kupującego z tytułu zwrotu ceny zakupu.

6. Przesyłka

6.1. Towar dostarczany jest do Kupującego pod adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu. Kupujący wybiera sposób dostawy w ramach zamówienia.

6.2. Koszt przesyłki i opakowania, które Kupujący wybrał w zamówieniu, ponosi Kupujący, przy czym koszty te reguluje aktualny cennik Sprzedającego, który jest publikowany na interfejsie sklepu internetowego prowadzonego przez Sprzedającego.

6.3. W przypadku zamówienia środka transportu na specjalne życzenie Kupującego, Kupujący ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tym środkiem transportu.

6.4. Jeżeli zgodnie z umową kupna-sprzedaży Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia towaru do miejsca wskazanego przez Kupującego w zamówieniu, Kupujący jest zobowiązany do odbioru towaru w chwili dostawy. W przypadku nieodebrania towaru przez Kupującego, Sprzedający ma prawo do zapłaty za przechowanie według zwykłej stawki.

6.5. Jeżeli z przyczyn leżących po stronie Kupującego konieczne jest ponowne dostarczenie towaru lub dostarczenie go w sposób inny niż określony w zamówieniu, Kupujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z powtórnym dostarczeniem towaru, lub kosztów związanych z inną metodą dostawy.

6.6. Odbierając towar od przewoźnika, Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia nienaruszalności opakowania towaru, a w przypadku jakichkolwiek wad do niezwłocznego powiadomienia przewoźnika. W przypadku naruszenia opakowania wskazującego na nieuprawnioną ingerencję w przesyłkę, Kupujący nie jest zobowiązany do przyjęcia przesyłki od przewoźnika. Nie narusza to uprawnień Kupującego z tytułu odpowiedzialności za wady produktu oraz innych uprawnień Kupującego wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

6.7. O ile w umowie kupna-sprzedaży nie uzgodniono inaczej, Sprzedający dostarczy towar w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania ważnego zamówienia, jeśli jest w magazynie, ale nie później niż 30 dni roboczych od daty otrzymania ważnego zamówienia. Sprzedający nie dostarczy jednak towaru, zanim Kupujący nie zapłaci ceny zakupu; podane terminy dostawy towarów przez Sprzedającego nie obowiązują do momentu zapłaty przez Kupującego ceny zakupu.

7. Warunki płatności

7.1 Cenę towaru i wszelkie koszty związane z dostawą towaru zgodnie z umową kupna-sprzedaży Kupujący może zapłacić Sprzedającemu w następujący sposób:

a) Za pobraniem – Kupujący płaci za towar gotówką w momencie odbioru towaru listonoszowi (kurierowi) lub w placówce pocztowej.

b) Przelew bankowy – po otrzymaniu zamówienia (propozycji zawarcia umowy kupna-sprzedaży) Sprzedający przesyła Kupującemu kwotę ceny zakupu, numer konta oraz zmienny symbol płatności. Kupujący zapłaci za towar na konto bankowe Sprzedającemu przed wysłaniem towaru, w przeciwnym razie towar nie zostanie wysłany ani przekazany. Ten sposób zapłaty ceny zakupu jest uważany za zapłatę ceny zakupu z góry.

c) Karty płatnicze – po utworzeniu zamówienia (propozycji zawarcia umowy kupna-sprzedaży) Kupujący zostaje przekierowany do bezpiecznej bramki płatniczej banku, gdzie Kupujący podaje dane niezbędne do dokonania płatności. Ten sposób zapłaty ceny zakupu jest uważany za zapłatę ceny zakupu z góry.

7.2. Wraz z ceną zakupu Kupujący jest również zobowiązany do zapłaty Sprzedającemu kosztów związanych z dostawą towaru w uzgodnionej wysokości. O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z dostawą towaru.

7.3. Jeżeli jest to zwyczajowo przyjęte w obrocie handlowym lub jeżeli tak wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Sprzedający wystawi Kupującemu dokument podatkowy – fakturę dotyczącą płatności dokonanych na podstawie umowy kupna-sprzedaży. Sprzedający jest płatnikiem podatku od towarów i usług. Dokument podatkowy – fakturę Sprzedający wystawia Kupującemu po zapłaceniu ceny towaru i przesyła ją w formie elektronicznej na adres elektroniczny Kupującego.

8. Zniżki i kupony rabatowe

8.1. Sprzedający udziela różnego rodzaju zniżek. Dla każdej ze zniżek istnieją określone zasady korzystania z niej.

8.2. W przypadku zastosowania zniżki lub kuponu rabatowego niezgodnie z regulaminem danej zniżki lub kuponu rabatowego, Sprzedający ma prawo odmówić takiego zastosowania zniżki lub kuponu rabatowego. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany i otrzyma możliwość realizacji zamówienia bez zastosowania danej zniżki lub kuponu.

8.3. Zasady i warunki zastosowania określonej zniżki są dołączone bezpośrednio do zniżki (w formie informacyjnej) lub zniżka zawiera link do strony internetowej, na której szczegółowo opisane są zasady zniżki. W przypadku niejasności w interpretacji zasad korzystania ze zniżki, zastosowanie ma interpretacja zwyczajowa Sprzedającego.

8.4. Każdą zniżkę lub każdy kupon można wykorzystać tylko raz, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. W przypadku wielokrotnego wykorzystania Sprzedający ma prawo odmówić uznania takiej zniżki.

8.5. W przypadku zastosowania zniżki przez przedsiębiorcę, gdy nie dotyczy to zakupienia bonów upominkowych, Sprzedający ma prawo odmówić takiego zastosowania zniżek i kuponów rabatowych.

8.6. Jeżeli wartość bonu upominkowego lub kuponu rabatowego jest wyższa niż wartość całego zakupu, różnica nie zostanie przelana na nowy bon lub kupon rabatowy, a niewykorzystana kwota nie zostanie zwrócona.

9. Prawa wynikające z wadliwego wykonania

9.1. Sprzedający odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem za to, aby towar przy odbiorze był wolny od wad, w szczególności Sprzedający odpowiada wobec Kupującego za to, że towar

a) odpowiada uzgodnionemu opisowi, rodzajowi i ilości, a także jakości, funkcjonalności, kompatybilności, interoperacyjności i innym uzgodnionym cechom,

b) nadaje się do celu, do którego Kupujący go potrzebuje i na który Sprzedający wyraził zgodę,

c) jest dostarczany z uzgodnionymi akcesoriami i instrukcją obsługi, w tym z instrukcją montażu lub instalacji.

9.2. Sprzedający jest odpowiedzialny wobec Kupującego za to, że oprócz uzgodnionych właściwości:

a) towar nadaje się do celu, w jakim towar tego rodzaju jest zwykle używany, także z uwzględnieniem praw osób trzecich, przepisów prawa, norm technicznych lub kodeksów postępowania obowiązujących w danej branży, jeżeli brak jest norm technicznych,

b) ilość, jakość i inne właściwości towaru, w tym trwałość, funkcjonalność, kompatybilność i bezpieczeństwo, odpowiadają zwykłym właściwościom towaru tego samego rodzaju, jakich Kupujący może rozsądnie oczekiwać, również w odniesieniu do publicznych oświadczeń składanych przez Sprzedającego lub inną osobę w tym samym łańcuchu umownym, w szczególności reklamy lub oznaczeń; Sprzedający nie jest związany publicznym oświadczeniem, jeżeli udowodni, że nie był go świadomy lub że w momencie zawierania umowy sprzedaży zostało ono zmienione w sposób co najmniej porównywalny z tym, który został przyjęty, lub że nie mógł mieć wpływu na decyzję o zakupie;

c) towar jest dostarczany z akcesoriami, w tym opakowaniem, instrukcją montażu i innymi instrukcjami użytkowania, których Kupujący może w uzasadniony sposób oczekiwać, oraz

d) pod względem jakości i wykonania towar odpowiada próbce lub testerowi, które Sprzedający dostarczył Kupującemu przed zawarciem umowy kupna-sprzedaży,

chyba że Sprzedający wyraźnie poinformował Kupującego przed zawarciem umowy kupna-sprzedaży, że niektóre właściwości towaru różnią się, a Kupujący wyraźnie zgodził się na to przy zawieraniu umowy kupna-sprzedaży.

9.3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przydatność i skuteczność towaru do celów innych niż cel, do którego towar był przeznaczony przez Sprzedającego i/lub do którego jest zwykle przeznaczony, i/lub jeżeli towar jest używany lub został użyty w sposób inny niż ten, do którego jest przeznaczony według OWH lub według zaleceń Sprzedającego dotyczących używania i/lub w jaki jest powszechnie używany, nawet jeśli Kupujący poinformował Sprzedającego o takim przeznaczeniu. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wadę i/lub wady towaru, jeżeli Kupujący wiedział przed odebraniem towaru, że towar ma wadę i/lub wady, albo jeżeli wada i/lub wady towaru zostały spowodowane przez Kupującego.

  9.4. Jeżeli wada ujawni się w ciągu roku od odbioru towaru, uważa się, że towar był już wadliwy w momencie odbioru, chyba że wyklucza to charakter towaru lub wady. Okres ten nie biegnie w czasie, w którym Kupujący nie może korzystać z towaru, w przypadku gdy zasadnie zareklamował wadę.


9.5. Kupujący może reklamować wobec Sprzedającego wadę, która wystąpiła na towarze w ciągu dwóch lat od przejęcia towaru.

9.6. Kupujący może dochodzić praw z tytułu odpowiedzialności za wady produktu osobiście pod adresem Hornická 2511/10a, Ústí nad Labem, 400 11, Czechia telefonicznie pod numerem +48 729 086 289 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem eshop@thechillidoctor.pl.

9.7. Jeżeli na sprzedawanym towarze, na jego opakowaniu, w instrukcji dołączonej do towaru lub w reklamie zgodnie z innymi przepisami prawa wskazany jest okres, przez który towar może być używany, stosuje się przepisy o gwarancji jakości. Sprzedający, udzielając gwarancji jakości, zobowiązuje się, że towar będzie nadawał się do zwykłego użytku lub zachowa swoje zwykłe właściwości przez określony czas.

9.8. Sprzedający jest zobowiązany do wystawienia Kupującemu pisemnego potwierdzenia, kiedy Kupujący skorzystał z uprawnienia, jaka jest treść reklamacji oraz jakiego sposobu rozpatrzenia reklamacji domaga się Kupujący; a ponadto potwierdzenia terminu i sposobu rozpatrzenia reklamacji, w tym potwierdzenia naprawy i czasu jej trwania, lub pisemnego uzasadnienia odrzucenia reklamacji.

9.9. Kupujący poinformuje Sprzedającego o wybranym przez siebie uprawnieniu w momencie zgłoszenia wady lub bez zbędnej zwłoki po zgłoszeniu wady. Dokonany wybór nie może być zmieniony przez Kupującego bez zgody Sprzedającego; nie dotyczy to sytuacji, gdy Kupujący zażądał usunięcia wady, która okazała się niemożliwa do usunięcia.

9.10. Jeżeli towar ma wadę, Kupujący może żądać jej usunięcia. Może według swego wyboru żądać dostarczenia nowej rzeczy bez wad albo naprawy rzeczy, chyba że wybrany sposób usunięcia wady jest w porównaniu z innym sposobem niemożliwy albo nieproporcjonalnie kosztowny; ocenia się to w szczególności po uwzględnieniu znaczenia wady, wartości, jaką rzecz miałaby bez wady oraz możliwości usunięcia wady w inny sposób bez znacznych utrudnień dla Kupującego. Sprzedający może odmówić usunięcia wady, jeżeli jest to niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów, w szczególności ze względu na znaczenie wady i wartość, jaką miałby towar bez wady.

9.11. Osoba, której przysługuje prawo z tytułu nienależytego wykonania, przysługuje również prawo do odszkodowania za koszty zasadnie poniesione przy wykonywaniu tego prawa. Jeżeli jednak prawo do odszkodowania nie zostanie wykonane w ciągu miesiąca od upływu terminu, w którym należy wskazać wadę, sąd nie przyzna tego prawa, jeżeli Sprzedający zarzuci, że prawo do odszkodowania nie zostało wykonane w terminie.

9.12. Pozostałe prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnością Sprzedającego za wady reguluje Regulamin postępowania reklamacyjnego Sprzedającego, który ma pierwszeństwo przed postanowieniami Ogólnych Warunków.

10. Trwałość

10.1. Minimalny okres trwałości podany jest na etykiecie każdego produktu.

10.2. W przypadku wszystkich produktów, o ile na etykiecie nie podano inaczej, obowiązują następujące warunki przechowywania: przechowywać w chłodnym, suchym i ciemnym miejscu, chronić przed mrozem i bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.

11. Przestrzeganie zasad higieny

11.1. Sprzedający oświadcza, że ​​wszystkie produkty chili są transportowane, przechowywane i przetwarzane zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Rolno-Spożywczej. Wszystkie osoby zajmujące się przetwarzaniem surowców posiadają aktualne orzeczenie lekarskie dopuszczające do pracy w przemyśle spożywczym.

12. Ceny i ważność oferty

12.1. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT, który obowiązuje w momencie wysłania zamówienia. W przypadku, gdy VAT zmieni się przed zawarciem umowy kupna-sprzedaży, lub przed wysyłką towaru Kupujący, biorąc pod uwagę wybrany przez Kupującego rodzaj płatności, zobowiązany jest do zapłaty zaległej ceny zakupu, lub Sprzedający niezwłocznie prześle Kupującemu wiadomość e-mail z prośbą o wskazanie sposobu, w jaki można zwrócić Kupującemu nadpłatę ceny zakupu. Właściwy dokument podatkowy jest częścią dostawy towaru. Wszystkie ceny produktów, w tym oferty specjalne, obowiązują do odwołania lub wyprzedania. Ceny podane przy poszczególnych produktach są cenami ostatecznymi, ale nie zawierają kosztów przesyłki (patrz punkt 6 Warunków Handlowych).

12.2. Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w przypadku wystąpienia wewnętrznego błędu systemu, gdy opublikowana cena nie odpowiada rzeczywistej cenie produktu. Sprzedający jest uprawniony do odstąpienia od umowy nawet w przypadku potwierdzenia przez Sprzedającego otrzymania zamówienia Kupującemu. W przypadku wystąpienia błędu tego rodzaju, Sprzedający niezwłocznie informuje Kupującego o zaistniałej sytuacji.

13. Przeniesienie własności produktu

13.1. W przypadku, gdy Kupujący sprzedaje, daruje lub w inny sposób przenosi zakupione produkty na własność innej osoby, zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedającego.

13.2. Jeżeli Kupujący o tym nie poinformuje, Sprzedający nadal będzie uważał Kupującego za właściciela produktów i osobę, której przysługują prawa z tytułu wadliwego wykonania.

14. Ochrona danych osobowych

14.1. Sprzedający jest administratorem danych osobowych i przetwarza dane osobowe Kupujących.

14.2. Swój obowiązek informacyjny wobec Kupującego w rozumieniu art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz w sprawie uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (dalej jako „rozporządzenie RODO”) związany z przetwarzaniem danych osobowych Kupującego w celu realizacji umowy kupna-sprzedaży, w celach negocjowania umowy kupna-sprzedaży oraz w celu wypełnienia zobowiązań publicznych Sprzedającego, Sprzedający realizuje za pośrednictwem odrębnego dokumentu Zasady Ochrony Danych Osobowych.

II. POSTANOWIENIA SZCZEGÓLNE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

15. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży

15.1. Podstawą realizacji zamówienia będzie oferta Sprzedającego zawierająca cenę towaru na okres na jaki jest wystawiona, chyba że w konkretnym przypadku uzgodniono inaczej. Oferta Sprzedającego będzie zawierała opis produktu spożywczego ze wskazaniem jego ceny bez podatku VAT oraz z podatkiem VAT i będzie aktualizowana przez Sprzedającego co miesiąc i wysyłana pocztą elektroniczną do Kupującego.

15.2. Zamówienie Kupującego będzie zawierać nazwę, rodzaj towaru, zamawianą ilość, cenę zamawianego towaru, wymagany termin dostawy, adres odbiorcy dostawy oraz odbiorcy faktury na cenę dostarczonego towaru, warunki dostawy, jeśli różnią się one od zwyczajowo przyjętych w niniejszej umowie.

15.3. Konkretna umowa kupna-sprzedaży uważana jest za zawartą z chwilą potwierdzenia zamówienia Kupującego przez Sprzedającego.

16. Odstąpienie od umowy

16.1. W przypadku przedsiębiorcy nie ma możliwości odstąpienia od umowy.

17. Wysyłka, dostawa i pakowanie

17.1. Towar wysyłany jest za pośrednictwem Packeta, DPD, GLS, Paczkomat. Wysyłka jest darmowa dla zamówień powyżej 300 zł bez VAT. Istnieje również możliwość dowiezienia towaru w uzgodnione miejsce po wcześniejszym uzgodnieniu, za ustaloną z góry cenę. Zamówienie można również odebrać osobiście w siedzibie Sprzedającego lub wysłać za pośrednictwem uzgodnionej wcześniej firmy transportowej.

17.2. Towar dostarczany jest Kupującemu w opakowaniu zwyczajowo używanym dla uzgodnionego rodzaju towaru z uwzględnieniem uzgodnionych warunków transportu, chyba że w umowie kupna-sprzedaży uzgodniono inaczej, przy czym koszty opakowania transportowego oraz inne niż zwykle koszty opakowania ponosi Kupujący.

17.3. Opakowania zwrotne są dostarczane przez Sprzedającego jednocześnie z towarem. Kupujący ma obowiązek zwrócić Sprzedającemu te opakowania (np. pojemniki na towar) w stanie nadającym się do użytku nie później niż przy kolejnej dostawie towaru, w ciągu dwóch dni po wezwaniu Sprzedającego do ich zwrotu. W przeciwnym razie Sprzedający jest uprawniony do fakturowania ceny tych opakowań Kupującemu.

17.4. Czas dostawy zwykle wynosi 3-4 dni robocze, w rzadkich przypadkach towar dostarczany jest w dłuższym terminie. Nie można zadeklarować terminu dostawy. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedający niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sprawie dostępności wszystkich produktów oraz przewidywanego terminu dostawy.

17.5. W przypadku braku towaru w magazynie Sprzedający zaproponuje inny sposób postępowania – odbiór innego rodzaju towaru, wydłużenie czasu dostawy itp.

17.6. Dostawa towaru następuje z chwilą wydania towaru Kupującemu w uzgodnionym miejscu dostawy. Kupujący zobowiązany jest potwierdzić dostawę towaru na dowodzie dostawy przez osobę upoważnioną przez Kupującego. Kupujący potwierdza odbiór towaru na dowodzie dostawy, który zostaje opatrzony datą dostarczenia towaru, pieczątką i podpisem Kupującego lub podpisem osoby upoważnionej do odbioru towaru przez Kupującego. W przypadku odmowy potwierdzenia dostawy towaru przez osobę uprawnioną przez Kupującego, osoba upoważniona przez Sprzedającego nie jest zobowiązana do wydania towaru Kupującemu.

17.7. Dostawę uważa się za zrealizowaną, jeśli odchylenie towaru od umowy nie przekracza 10%. Sprzedający jest uprawniony do ceny zakupu tylko za rzeczywiście dostarczone ilości towarów.

17.8. Sprzedający nie jest zobowiązany do realizacji dostawy towaru, jeśli Kupujący nie uregulował w terminie swoich zobowiązań wobec Sprzedającego z poprzednich umów kupna-sprzedaży.

17.9. Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia towaru uzgodnionej jakości odpowiadającej właściwej normie jakościowej oraz gwarantuje uzgodnioną jakość i bezpieczeństwo zdrowotne przez cały okres minimalnej trwałości oznaczony na opakowaniu, o ile Kupujący przestrzega określonych warunków przechowywania.

17.10. Ryzyko uszkodzenia towaru przechodzi na Kupującego z dniem odbioru towaru dostarczonego przez Sprzedającego.


18. Warunki płatności

18.1. Cena zakupu towarów jest podana w wyżej wymienionej aktualnej ofercie towarów Sprzedającego na dany okres i zawsze podawana jest bez VAT oraz włącznie z VAT.

18.2. O ile w indywidualnej umowie kupna-sprzedaży nie uzgodniono inaczej, cena zakupu obejmuje również cenę transportu do miejsca odbioru towaru.

18.3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany uzgodnionej ceny zakupu w przypadku wzrostu cen środków produkcji (materiałów, energii itp.) o więcej niż 10% od momentu zawarcia umowy kupna-sprzedaży do czasu dostawy.

18.4. Sprzedający preferuje płatność przelewem za fakturę wystawioną za odbiór towaru. Możliwa jest również płatność za pobraniem. W przypadku wielokrotnego opłacania faktur za dostarczone towary po terminie płatności, warunki płatności automatycznie zmieniane są na płatność za pobraniem.

18.5. Sprzedający fakturuje cenę dostarczonego towaru jednocześnie z dostawą towaru do Kupującego.

18.6. Kupujący zobowiązuje się do zapłaty faktury za dostarczony towar w terminie 14 dni od wysłania faktury przez Sprzedającego, chyba że uzgodniono inny sposób płatności. Za dzień zapłaty ceny zakupu uważa się dzień, w którym cena dostarczonego towaru została zaksięgowana na koncie Sprzedającego.

18.7. W przypadku opóźnienia Kupującego w zapłacie faktury za dostarczony towar, Sprzedający jest uprawniony do naliczenia Kupującemu kary umownej w wysokości 0,1% niezapłaconej kwoty za każdy dzień zwłoki, począwszy od dnia następującego po terminie płatności faktury do czasu zapłaty.

18.8. Sprzedający nie udziela przedsiębiorcom gwarancji jakości towaru, chyba że strony wyraźnie uzgodniły to między sobą. W takim przypadku odpowiedzialność Sprzedającego za wady reguluje Kodeks Cywilny.


19. Reklamacj

19.1. Reklamacje można składać, jeśli towar jest zarażony pleśnią, zgnilizną lub zaatakowany przez szkodniki. Reklamacja zostanie rozpatrzona po jej złożeniu w taki sposób, aby zapewnić maksymalną satysfakcję klienta. W razie potrzeby reklamowany towar odsyłany jest na adres dostawcy lub przesyłane jest dokładne zdjęcie produktu w celu oceny wady. Reklamacji nie podlegają towary, w odniesieniu do których wyraźnie widoczne sa skutki ich niewłaściwego przechowywania. Reklamacje rozpatrywane są w możliwie najkrótszym czasie, ku zadowoleniu klienta, jednak nie później niż w ciągu 30 dni. W przypadku złożenia reklamacji Kupujący automatycznie uzyskuje prawo do nowego opakowania tego samego rodzaju towarów, do opakowania innego rodzaju towarów w cenie reklamacji lub do zwrotu pieniędzy.

19.2. Reklamacje wadliwego towaru Kupujący zgłasza Sprzedającemu w formie pisemnej bez zbędnej zwłoki, wady oczywiste nie później niż w dniu dostawy towaru, w przeciwnym razie prawo Kupującego do wad towaru wygasa.

19.3. Sprzedający zobowiązany jest do ustosunkowania się do każdej reklamacji i rozpatrzenia uznanej reklamacji.


20. Wymiana/odkup towaru

20.1. Sprzedający oferuje jako dodatkową usługę wymianę lub odkupienie towaru. Dotyczy to sytuacji, gdy po pewnym czasie Kupujący uzna, że ​​produkty nie są dla niego interesujące pod względem sprzedaży. Istnieje możliwość zamiany części produktów na inne lub odkupu produktów przez Sprzedającego, za obopólną zgodą obu stron.


21. Zniżki ilościowe dla przedsiębiorców

21.1. Sprzedający oferuje trzy kategorie cenowe ze zniżką procentową od ceny detalicznej oraz stałymi cenami dyskontowymi w kategorii przysmaków:

(1) 30% zniżki od ceny detalicznej

 przy składaniu zamówienia powyżej 600 zł bez VAT

* Każde zamówienie musi mieć minimalną wartość 600 zł bez VAT

(2)  40% zniżki od ceny detalicznej

- przy tworzeniu zamówienia powyżej 2 000 zł bez VAT lub przy przekroczeniu całkowitego (historycznego) limitu zamówień 4 000 zł bez VAT

(3) 50% zniżki od ceny detalicznej

- po przekroczeniu całkowitego (historycznego) limitu zamówień 20 000 zł bez VAT i regularnych zamówień co najmniej raz na kwartał.

21.2. Obniżona cena przysmaków

a. w kategorii przysmaków ceny promocyjne ustalane są indywidualnie. Nie są objęte rabatem procentowym.

21.3. Przedsiębiorcy nie są objęci tymczasowymi promocjami marketingowymi e-sklepu przeznaczonymi dla klientów końcowych.


III. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Po dostarczeniu Sprzedającemu zamówienie konsumenta jest archiwizowane jako propozycja zawarcia umowy kupna-sprzedaży w celu jej realizacji i dalszej rejestracji. Poszczególne czynności techniczne prowadzące do zawarcia umowy są dla konsumenta widoczne z samego procesu składania zamówienia.

2. Adresem do doręczeń Kupującego jest jego adres elektroniczny.

3. Strony umowy uzgodniły, że sądami właściwymi do rozstrzygania wszelkich sporów między administratorem a Kupującym są sądy Republiki Czeskiej.

4. Zgodnie z § 14 ust. 1 ustawy o ochronie konsumentów informuje się konsumenta, że ​​podmiotem właściwym rzeczowo do pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich jest zgodnie z § 20e lit. d) Ustawy o ochronie konsumentów Czeska Inspekcja Handlowa, której adres internetowy to: www.coi.cz.

5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych warunków.

6. W przypadku naruszenia przez przedsiębiorcę któregoś z ww. warunków, Sprzedający zastrzega sobie prawo do rozwiązania współpracy poprzez odstąpienie od umowy.

7. Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest w języku czeskim. Po zawarciu umowa kupna-sprzedaży jest archiwizowana tylko na czas niezbędny do jej realizacji.

8. W aktualnej ofercie sklepu internetowego niektóre postanowienia mogą ulec zmianie w stosunku do Ogólnych Warunków Handlowych, przy czym postanowienia odmienne mają pierwszeństwo przed niniejszymi Ogólnymi Warunkami Handlowymi.

9. Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe mają zastosowanie w brzmieniu podanym na stronie internetowej Sprzedającego w dniu wysłania elektronicznego lub pisemnego zamówienia, lub w takiej wersji, na jaką została zawarta umowa kupna-sprzedaży, chyba że strony umówiły się inaczej na piśmie. Kupujący potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi OWH, rozumie wszystkie uzgodnienia, warunki i/lub prawa i obowiązki wynikające z OWH i wyraża na nie wyraźną zgodę, zawierając umowę kupna-sprzedaży / zaznaczając pole „Zgadzam się z warunkami” przy realizacji zamówienia.

10. Jeśli ChilliDoctor oferuje klientom jakąkolwiek promocję, która ma lub będzie miała własne warunki, warunki tej promocji mają pierwszeństwo przed OWH, ale jeśli jakiekolwiek postanowienie warunków promocji jest nieważne lub niewykonalne, warunki OWH będą mieć zastosowanie zamiast warunków takiej promocji. Promocja może być ograniczona w czasie i/lub ilością sprzedawanych towarów lub może podlegać innym warunkom i ograniczeniom. ChilliDoctor ma prawo w każdej chwili odwołać taką promocję.

11. ChilliDoctor może jednostronnie zmienić lub uzupełnić treść Ogólnych Warunków Handlowych. Niniejsze postanowienie nie ma wpływu na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji Ogólnych Warunków Handlowych. Firma ChilliDoctor informuje Kupującego o zmianie Ogólnych Warunków Handlowych na stronie e-sklepu lub w inny odpowiedni sposób, tak aby Kupujący mógł bez nadmiernych trudności zapoznać się z aktualnym brzmieniem Ogólnych Warunków Handlowych. Uznaje się, że Kupujący zawierając umowę wyraża zgodę na nowe brzmienie Ogólnych Warunków Handlowych.

12. ChilliDoctor ma prawo w każdej chwili zakończyć sprzedaż towarów w sklepie internetowym.

Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe są skuteczne i obowiązują od dnia 6.1.2023 r. i zastępują poprzednie Warunki. Ogólne Warunki Handlowe są dostępne na stronie https://thechillidoctor.pl/.



SZYBKA DOSTAWA

Wysyłamy w ciągu 24 godzin

200 000 +

Zadowolonych  klientów

TRANSPORT  GRATIS

U zamówień powyżej 200 zł

BONUSOWY PROGRAM

Prezenty do zakupu